jueves, 18 de julio de 2013

Samarretas la meva cangur


Aquestes són les samarretes que hem fet amb els nens/es del nostre casal. Les podeu decorar com volgueu amb els colors que més us agradi.

És una bona activitat per realitzar en familia, fomenta la creativitat, exprerimentació i expressió plàstica.

Per als nens/es que passen mínim una setmana amb nosaltres la treballem conjuntament al casal per tal de que cada nen/a porti la seva samarreta cada dia.

Els nens/es que venen esporàdicament i volen tenir una, les venem per 6€ cada samarreta i la podeu treballar a casa o fer-la a casal.

Tot i que no vingueu al casal però voleu una per fer-la a casa amb els vostres fills també podeu demanar-nos una i d'aquesta manera col.laborar amb el nostre projecte.

Gràcies per la vostra col.laboració!!!

Estas son las camisetas que hemos hecho con los niños/as de nuestro casal. Las podéis decorar como queráis y con los colores que más os gusten.

Es una buena actividad para realizar en familia, fomenta la creatividad, experimentación y expresión plástica.

Todos los niños/as que pasen un mínimo de una semana con nosotros, tendrán una. La trabajaremos en el casal con el fin de que cada niño/a lleve su camiseta cada día.

Los niños/as que vienen esporádicamente pero quieren tener una, las vendemos por 6€ cada camiseta y la podéis decorar en casa o hacerla con nosotros en el casal.

Aunque no vengáis al casal pero queréis tener una para hacerla en casa con vuestros hijos/as también nos podéis pedir una y de esta manera colaborar con nuestro proyecto.

Gracias por vuestra colaboración!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario